ხშირად გსმენიათ ალბათ მომხმარებლის საჩივარი იმასთან დაკავშირებით, რომ ის

მოატყუეს შეიძინა ისეთი პროდუქტი, რომელის შესახებაც ამომწურავი ინფორმაცია არ ჰქონდა
და ახლა თავს მოტყუებულად გრძნობს.

მსგავს შემთხვევებს მოჰყვება ხოლმე მომხმარებლის გაღიზიანება, უკმაყოფილება და საბოლოოდ ზურგის შექცევა თქვენს კომპანიაზე. ბრენდზე განაწყენებული კლიენტის დაბრუნება კი, დამეთანხმებით ძალიან რთული საკითხია.
ამიტომ, ძალიან მნიშვნელოვანია მომხმარებელს სწორად, მათთვის მარტივ და გასაგებ ენაზე
ავუხსნათ და შევთავაზოთ გასაყიდი პროდუქტები.

 

მნიშვნელოვანია კომუნიკაციაში გავითვალისწინოთ რამოდენიმე ფაქტორი:

1) იყავით გულწრფელი.
ნუ შეგეშინდებათ, რომ კლიენტი სრულყოფილი ინფორმაციის მიღების შემდეგ თქვენს პროდუქტს არ შეიძენს.

2) სწორად შეარჩიეთ სეგმენტი, თუ ვის ესაუბრებით რამდენად სჭირდება მას თქვენი პროდუქცია.

3) ნუ მოგერიდებათ საუბარი ფასზე
მარტივად, ყოველგვარი ტონის შეცვლის გარეშე უმნიშვნელოდ თქვით ღირებულება.

4) ნუ დაიწყებთ პროდუქტის ფასის გამართლებას
ეს საჭირო არაა, რადგან იწვევს ეჭვს მომხმარებელში.

5) მოუსმინოთ სინამდვილეში კლიენტის სურვილს, გაითვალისწინეთ მისი საჭიროებები.

6) მოსაწყენი და დამღლელი პრეზენტაციის ნაცვლად, მოუყვანე კარგი მაგალითი თუ როგორ გადაჭრა სხვა მისმა მსგავსმა კომპანიამ, თქვენი დახმარებით პრობლემა.

7) გამოხატეთ მზაობა დაეხმაროთ, პროდუქტთან დაკავშირებული ნებისმიერი საკითხის მოგვარებაში.

 

წარმატებას გისურვებთ!